فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

پایگاه تولید ایران خودرو در جمهوری آذربایجان افتتاح می شود

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در مرحله نخست قراراست محصولات خانواده دنا شامل دنا  و دناپلاس در جمهوری آذربایجان تولید شود.خط تولید محصولات ایران خودرو در سایت جمهوری آذربایجان در فاز ابتدایی باظرفیت تولید سالانه ۶ هزار دستگاه آغاز بکار خواهد کرد که با توسعه ، ظرفیت آن به ۱۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

برمبنای این گزارش ، محصولات تولیدی در سایت جمهوری آذربایجان به کشور های مشترک المنافع که قرارداد ترجیحی میان آنها اجرامی شود ، صادر خواهدشد.در این پایگاه تولیدی فناوری های مدرن ، تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته به کار گرفته شده است .با توافق صورت گرفته ، شرکت مشترکی میان ایران خودرو وبخش خصوصی آذر بایجان تاسیس شد که طرف آذری سهم‌۷۵ درصدی سرمایه گذاری مشترک را تامین کرده است .

سهم  گروه صنعتی ایران خودرو ۲۵ درصد وفقط شامل صادرات خدمات فنی و مهندسی است .گفتنی است این کارخانه به مساحت ۶۸ هزار متر مربع ودر شهر ساحلی نفت چاله جمهوری آذربایجان در کنار دریای خزر احداث شده است .

منبع : میهن صنعت

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.