فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

انتخاب اصولی بلبرینگ

برای انتخاب بلبرینگ راهسازی یا بلبرینگ کشاورزی یا بلبرینگ صنعتی باید معیار انتخاب درست داشته باشید 
فروشگاه بلبرینگ هفت راهنمایی کوتاهی را برای انتخاب بلبرینگ در فروش بلبرینگ برای شما در زیر آورده است و با در نظر داشتن موارد زیر بیرینگ مناسب را انتخاب کنید:

1 - دمای هوای و رطوبت هوا در منطقه شما
     اگر شما در منطقه با رطوبت بالا باید بلبرینگ را استفاده کنید، باید بلبرینگ روکش دار استفاده کنید یعنی بلبرینگ دارای آبکاری مناسب جهت جلوگیری از زنگ زدگی زود هنگام باشد، اگر در منطقه گرم به بلبرینگ نیاز دارید باید با فروشنده بلبرینگ صحبت کنید وبا کمک او گریس مناسب برای بلبرینگ را نیز خریداری کنید. 

2 - سرعت چرخش بلبرینگ یا دور بیرینگ در دستگاه شما
     بلبرینگ 2z ، بلبرینگ 2Rs بلبرینگهایی است که در بازار ایران شناخته شده است و بطور مثال بلبرینگهای 2z و بلبرینگ های 2rs در یک اندازه، در دور بالا، متفاوت هستند، بلبرینگ 2rs دارای واشری از جنس پلاستیکی است که در برابر گرمای اصطکاک مقاومت بیشتری دارد.
     پیشنهاد می کنیم شما میزان دور دستگاه خود را از کاتالوگ آن بخوانید و بلبرینگ متناسب با آن دور را خریداری نمایید، ممکن است در بازار بلبرینگ، بلبرینگ دور بالا بلبرینگ C3 باشد، در حالیکه باید ردو دستگاه را بدانید ممکن است دور دستگاه شما 4000 باشد و دیگر بلبرینگ C3 جوابگوی دستگاه شما نمی باشد.

3 - گریس مناسب منطقه شما
     در فروش بلبرینگ از فروشنده بیرینگ بخواهید برای انتخاب گریس هم به شما کمک نماید اما بدانید که گریس ها بر اساس درجه بندی دما دسته بندی شده اند که اصطلاحا گریس نسوز و غیر نسوز نامیده می شوند، برای دمای بالا گریس های نسوز پیشنهاد می شوند.

4 - پسوندهای مربوط به بیرینگ دستگاه شما

5 - اجزای تشکیل دهنده بلبرینگ شما 

در مورد دو مبحث 4 و 5 بعدی در ادامه مطلب در روزهای آینده سخن خواهیم گفت

 

چرا بلبرینگ چرخ خراب می شود

بطور کلی عمر یک بلبرینگ به موارد زیر بستگی دارد :

1- تعداد چرخش های آن 
2- میزان فشاری که بر آن وارد می گردد
3- میزان فشاری که بر اجزای آن در چرخش وارد می شود

بلبرینگ با گذشت تعداد چرخش بالا و تحمل فشار بیش از اندازه و ایجاد اصطکاک به مرور زمان موجب خستگی بیرینگ و از کارافتادگی آن می شود.خستگی بیرینگ با پوسته پوسته شدن ورقه روی بیرینگ نمایان می شود.
در خرید بلبرینگ و برای فروش بلبرینگ های استفاده شده باید به پوسته با دقت فراوان بنگرید.

گاهی بلبرینگ به دلیل بد جاخوردن اجزا کم عمر می شود شاید ساچمه ها از لحاظ اندازه دقیقا یک اندازه نباشد
اگر داخل بیرینگ بعد از مدتی دچار شیار های نا بجایی شد یعنی اجزای داخلی بلبرینگ یا خیلی محکم جا خورده اند یا دست و با دقت جا خوردن با انجام نشده است.

تمیز کردن سطح خارجی بلبرینگ کمک خوبی برای کاهش ذرات موجب اصطکاک می کند، این مورد را بلبرینگ فروشی خوب به شما آموزش می دهد و معمولا فروشگاه بلبرینگ دقیقا نحوه پاک سازی را برای استفاده در دستگاههای صنعتی توضیح می دهد.

خودرگی بلبرینگ یکی دیگر از علت های اتمام عمر بلبرینگ است با آب بندی درست و تنظیم درست رطوبت برای بخار و آب در بلبرینگ از خوردگی جلوگیری می کنید همچنین برای روانسازی هم باید از روانساز بدون اسید برای بیرینگ استفاده کنید، انبار فروش بلبرینگ هم محل مهمی است تا عوامل خوردگی بلبرینگ را فراهم سازد و فروشگاه بلبرینگ باید انبار بدون رطوبتی برای نگهداری بلبرینگهایش داشته باشد.

ادامه معرفی انواع بلبرینگ

بلبرینگ های ماشینی و بلبرینگ های مصرفی

بلبرینگ های غلطتکی برای استفاده در سطح حای گرد هستند و بلبرینگ های غلطکی همان بلبرینگ های ماشینی هستند که در این نوع سطوح برای کم کردن اصطکاک استفاده می شوند و در حال حاضر جزء بلبرینگ های مصرفی هستند

بلبرینگ های سیالات

اصطکاک این نوع بیرینگ ها در سرعت صفر است، این بلبرینگ بسیار مقاوم است و در نواحی پر کاربرد استفاده می شود

 

بلبرینگ خمش

این بیرینگ را با موارد و اجزاری سیم کشی برقی درست می کنند بسیار اصطکاک کمی دارد و عمری طولانی را با سلامت طی خواهد کرد، اینکه بلبرینگ چرخ تا چه حد اصطکاک را کم می کند از معیار های مهم انتخاب بلبرینگ های مصرفی ماشین است، و باید برای هر خودرو از بهترین مارکها و برندهای جا افتاده بازار استفاده کنید تا بتوانید بهترین بلبرینگ مصرفی ماشینی یا بلبرینگ صنعتی را برای خودرو خود یا دستگاه صنعتی خود از فروش بلبرینگ پیدا کنید.