فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

بلبرینگ های چرخ جلو پراید

وقتی چرخ ماشین صدا بدهد شاید از بلبرینگ باشد یا بلبرینگ احتیاج به روغن کاری دارد یا بلبرینگ با کیفیت نبوده و فروش بلبرینگ به شما در فروشگاه خوبی انجام نشده است، یا عمر بلبرینگ تمام شده و بلبرینگ ساچمه های بلبرینگ شکسته است و گاهی می گویند بلبرینگ خورد شده است.

برای تعویض بلبرینگ چرخ اول با دقیق تشخیص داد از کدام چرخ است و آیا اصلا صدای بلبرینگ است یا خیر ؟!

باید همان چرخ را با جک بالا ببرید و بچرخانید اگر صدا می داد همین است، صدا از بلبرینگ است.از تسمه نیست! و از فروش تسمه هم نیست.

حال برای تعویض باید پیچهای سیبک پولوس سگ دست و زیر کمک ماشین را باز کنید برای تنظیم درست اندازه بلبرینگها خوبست به تراشکاری مراجعه کنید چون باید شین بندی شود سپس آن را ببندید، تدانید و آگاه باشید که نباید سیبک را در جای چرخاند چون تنظیم فرمان بهم میخورد و نیاز به تنظیم فرمان پیدا میکند بهترین بیرینگ برای پراید کویو ژاپن است.

برای تعویض بلبرینگ صنعتی باید کارشناس آن دستگاه از بخش فروش بلبرینگ برور سراغ بلبرینگهای اینچی، یعنی اندازه بیرینگ با کولیس مشخص شود به بخش فروش بلبرینگ فروشگاه اعلام شود تا ابتدا قطعه مناسب پیدا شود،  خوبست بلبرینگ صنعتی را از فروشگاههایی که فروشنده تحصیلکرده در زمینه های مرتبط دارند جویا شوید تا مثلا بلبرینگهای اینچی را راحت پیدا کنید. شاید بلبرینگ 2z ، بلبرینگ 2Rs بلبرینگهایی است که در بازار ایران شناخته شده است