فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

لزوم استفاده از کمربند ایمنی

لزوم استفاده از کمربند ایمنی

شاید بنظر کمی عجیب بیاید اما طبق گزارش نیروی انتظامی ناجا 97 درصد مردم از کمربند ایمنی استفاده می کنند. اینکه این رقم چرا هرگز به صد در صد ممکن است برای شما هم سوال باشد.

با تلگرامفروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برایفروش بلبرینگ فروش تسمه کاسه نمد زنجیر کابل خود را اعلام کنید

نشستن افراد بر روی صندلی های عقب خودرو یکی از دلایل نبستن کمربند سرنشینان خودرو است اما اگر کمی واقع بین باشیم بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو الزامی است. در هنگام تصادفات رانندگی و در زمان ترمز های ناگهانی فشاری که بر روی شانه ها, قفسه سینه,لگن وارد می آید را کاهش می دهد و با تقسیم انرژی سبب کاهش میزان خسارات و تلفات می باشد.

کمربند ایمنی به یک مکانیزم جمع کننده وصل شده است ، که در آن یک قرقره اجازه می دهد تا کمربند ایمنی به صورت دلخواه چرخانده و محکم شود. میزان شدت ترمزهای ناگهانی میزان این چرخش را مشخص می کند.

به مرور زمان و طی سالیان گذشته کارشناسان و متخصصین دریافتند که در بعضی تصادفات و سوانح داشتن کمربند ایمنی به تنهایی کفایت نمی کند ودرصدد بر آمدن تا با فن آوری نوین به کاهش تلفات کمک کنند از این رو کیسه های هوایی را تعبیه کردند.کیسه های هوایی و کمربند ایمنی مکمل هم هستند و صرف اینکه تصور کنیم چون خودرو به کیسه هوایی مجهز است داشتن کمربند ایمنی لزومی ندارد تصور اشتباهی است. کمربند ایمنی فرد را در جای خود ثابت نگه می دارد و با وارد عمل شدن کیسه های هوایی از میزان صدمه و آسیب به سر و بدن جلوگیری می کند.

جالب است بدانید حدود 50 درصد رانندگان کامیون ها از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند. همه ماشین های باری مجهز به کیسه های هوا نیستند و متاسفانه رانندگان این خودروها برای استفاده از کمربندهای ایمنی نیز امتناع می کنند.

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروشگاه بلبرینگهفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس :بلبرینگ سرامیکی،بلبرینگ اینچی،بلبرینگ نسوز،بلبرینگ ضد زنگ،بلبرینگ استیل،بلبرینگ روکش داردر حد عالی برای شما تهیه می کند و برایبلبرینگskfبه شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.

در ادامه مطلب اینجا همراه ما باشید