فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

مزایا و معایب خودروهای پلاگین هیبرید

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

 مزایا و معایب خودروهای پلاگین هیبرید

اگر دنبال خودرویی کم‌مصرف و با راندمان بالا هستید و البته نمونه‌های هیبریدی را در نظر دارید شاید بخواهید نگاهی نیز به نسخه‌های پلاگین این خودروها بیندازید. این نمونه‌ها می‌توانند مزیت‌های چشمگیری را نسبت به خودروهای هیبریدی استاندارد ارائه کنند.
هیوندای سوناتا که هم‌اکنون به‌صورت استاندارد و پلاگین هیبرید عرضه می‌شود راه استفاده از خودرویی سبز را نشان می‌دهد. علیرغم اینکه این خودرو کاربرد کمتری نسبت به نسخه استاندارد دارد اما دنیای از مزیت‌ها را ارائه می‌کند که می‌تواند بدون قربانی کردن قدرت و آسایش، باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت و پول ما بشود.
هرچند، سوناتا هیبرید به‌طور گسترده‌تری در دسترس بوده و تجهیزات بیشتری دارد. اینجا 4 دلیل برای خرید یک خودروی پلاگین هیبرید و 4 دلیل برای عدم خرید چنین خودروهایی را برای شما ذکر کرده‌ایم.
4 دلیل برای خرید خودروی پلاگین هیبرید
مصرف سوخت و محدوده حرکتی بهتر
یکی از مزیت‌های کلیدی خودروهای هیبرید این است که با محدوده حرکتی بالاتری عرضه می‌شوند. یک خودروی پلاگین هیبرید از طریق حالت تمام الکتریکی خود محدوده حرکتی را افزایش می‌دهد بنابراین شما قادر خواهید بود تا به لطف تمام گزینه‌هایی که این سیستم به منظور حداکثر نگه داشتن سوخت و شارژ باتری‌ها در اختیارتان می‌گذارد به بهترین نحو به راه خود ادامه دهید
گشتاور آنی بیشتر
در مقایسه با خودروی هیبرید استاندارد، خودروی پلاگین هیبرید معمولاً از پیشرانه الکتریکی قدرتمندتر و باتری بزرگ‌تری سود می‌برد بنابراین شما قدرت بیشتری برای سبقت گرفتن، شتاب گیری و… خواهید داشت. مزیت بزرگ این است که این پیشرانه الکتریکی بزرگ‌تر قدرت را بدون درنگ تحویل می‌دهد.
مشوق‌های دولتی ممکن است باعث ارزان‌تر شدن بهای خودرو شوند
در نقاطی که خودروهای پلاگین هیبرید در دسترس هستند، برخی مشوق‌های دولتی به این خودروها اعطا می‌شود. یعنی خودروی کم‌مصرف‌تر و قدرتمندتر شما در نهایت قیمتی کمتر از یک مدل استاندارد هیبرید خواهد داشت و به شما اجازه می‌دهد پیش از شروع رانندگی پول خود را حفظ کنید.
استفاده از حالت تمام الکتریکی
شاید بزرگ‌ترین مزیت خودروهای پلاگین هیبرید آن است که با حالت تمام الکتریکی عرضه می‌شوند و این مزیت به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که شارژ باتری‌تان تمام نشده و پیشرانه درون‌سوز خاموش نشده از نیروی الکتریکی برای رانندگی استفاده کنید. هیوندای سوناتا پلاگین هیبرید در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی تقریباً 40 کیلومتری دارد و قادر خواهید بود بدون استفاده از قطره‌ای بنزین مسیر خود را بپیمایید
4 دلیل برای عدم خرید خودروهای پلاگین هیبرید
در دسترس بودن محدود
متأسفانه خودروهای پلاگین هیبرید در همه ایالت‌های آمریکا در دسترس نیستند و در مورد هیوندای سوناتا باید گفت که نمونه پلاگین هیبرید آن در 10 ایالت وجود دارد. این موضوع باعث محدودیت می‌شود بنابراین اگر در یکی از این ایالت‌ها نباشید از دسترسی به آن محروم خواهید شد.
باتری بزرگ‌تر، فضای بار کمتر
باتری بزرگ‌تر برخی نقاط ضعف نیز دارد و در اکثر موارد فضای صندوق بار به این مجموعه اختصاص می‌یابد. در مقایسه با خودروهای هیبرید استاندارد، پلاگین هیبریدها کاربرد کمتری دارند زیرا باتری فضای زیادی از صندوق را اشغال می‌کند. به علاوه نمی‌توانید صندلی‌های عقب را تا کنید زیرا مجموعه‌ی باتری مانع این کار می‌شود.
تضمینی برای دریافت کامل مشوق‌ها وجود ندارد
اینکه خودرویی پلاگین هیبریدی می‌خرید به این معنی نیست که می‌توانید همه‌ی مشوق‌ها را نیز به دست بیاورید. ابتدا باید بفهمید که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. بخش ناخوشایند این است که حتی اگر واجد شرایط نیز باشید، به این معنی نیست که همه‌ی مشوق‌ها را دریافت می کنید. ممکن است که بخشی از آن را به دست بیاورید.
هنوز هم زیرساخت‌های کاملی برای این نوع خودروها وجود ندارد
اما انواع قطعات به کار رفته در این خودرو از برترین آلیاژ ها و فلزات و مواد اولیه خوب است بهترین بلبرینگ سرامیکی، بهترین بلبرینگ اینچی، بهترین بلبرینگ نسوز، بهترین بلبرینگ ضد زنگ، بهترین بلبرینگ استیل، بهترین بلبرینگ روکش دار، بهترین فروشگاه تسمه و فروشگاه بلبرینگ، که این تجهیزات را دارند یا تولید می کنند، ممکن است قیمت بلبرینگ استفاده شده در این ماشین بسیار گران تمام شود، اما بنز است! و از بنز فقط انتظار بهترین ها میرود.
زمانی می‌توانید از همه مزیت‌های خودروهای پلاگین هیبریدی استفاده کنید که شارژرهایی در اطرافتان وجود داشته باشد. هرچند هنوز هم به خاطر اینکه جایگاه‌های شارژ فراگیر نشده‌اند زیرساخت‌های کمتری برای این نوع از خودروها وجود دارد. این موضوع توانایی استفاده از خودروی پلاگین را محدود می‌کند.
انواع قطعات به کار رفته در این خودرو از برترین آلیاژ ها و فلزات و مواد اولیه خوب است بهترین بلبرینگ سرامیکی، بهترین بلبرینگ اینچی، بهترین بلبرینگ نسوز، بهترین بلبرینگ ضد زنگ، بهترین بلبرینگ استیل، بهترین بلبرینگ روکش دار، بهترین فروشگاه تسمه و فروشگاه بلبرینگ، که این تجهیزات را دارند یا تولید می کنند، ممکن است قیمت بلبرینگ استفاده شده در این ماشین بسیار گران تمام شود، اما بنز است! و از بنز فقط انتظار بهترین ها میرود.

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

بررسی مرسدس بنز کلاس E 2017

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

اگر تنها یک خودرو وجود داشته باشد که نشان دهد یک خودروساز از کجا آمده و در کجا قرار دارد، آن خودرو مرسدس بنز E کلاس 2017 خواهد بود.

خصایص اسپورت این خودرو کمک کرده تا E کلاس حاوی استانداردهای خاص خود در کلاس باشد و از طرف دیگر نیز پیشرانه‌های کارا و تکنولوژی ایمنی خودران نیز این خودرو را در سطح دیگری قرار داده‌اند. در یک کلام، این مرسدس نکسوس دنیای خودروهاست و E کلاس خوانده می‌شود.

انواع قطعات به کار رفته در این خودرو از برترین آلیاژ ها و فلزات و مواد اولیه خوب است بهترین بلبرینگ سرامیکی، بهترین بلبرینگ اینچی، بهترین بلبرینگ نسوز، بهترین بلبرینگ ضد زنگ، بهترین بلبرینگ استیل، بهترین بلبرینگ روکش دار، بهترین فروشگاه تسمه و فروشگاه بلبرینگ، که این تجهیزات را دارند یا تولید می کنند، ممکن است قیمت بلبرینگ استفاده شده در این ماشین بسیار گران تمام شود، اما بنز است! و از بنز فقط انتظار بهترین ها میرود.

یک جز از دستورالعمل مرسدس برای موفقیت، طراحی آن است. هر خودرو بیش از آنکه انقلابی به نظر بیایند، تکاملی هستند. هر 9 نسل این خودرو را در کنار هم پارک کنید و برخی شباهت‌های ظاهری و فامیلی در این میان پدیدار خواهند شد. همین رویه در E کلاس جدید نیز ادامه یافته و البته این زبان طراحی با دیگر مدل‌های این خودروساز نیز همخوانی دارد که قابل‌توجه‌ترین آن‌ها سدان های کوچک C کلاس و بزرگ S کلاس هستند.

همانند برادران خود، E کلاس از کاپوت کشیده شده و خط سقف پایین آمده بهره برده که نمایی قدرتمند را به خودرو بخشیده‌اند. این نمایی قوی اما راضی‌کننده است. طول کلی خودرو نیز افزایش یافته و نسبت به قبل حدود 5 سانتی‌متر و فاصله‌ی بین محورها نیز 7.5 سانتی‌متر افزایش یافته است. این اعداد تأثیر خود را در کابین بیشتر نشان می‌دهند به‌ویژه زمانی که بحث فضای پای سرنشینان عقبی پیش می‌آید.

علیرغم ابعاد بزرگ‌شده، وزن E کلاس 2017 درواقع 68 کیلوگرم کمتر از نسل قبلی است که این مهم به لطف استفاده‌ی وسیع از آلومینیوم به دست آمده است. وزن کلی خودرو نیز کمی بیش از 1800 کیلوگرم است.

نیروبخش این سدان بزرگ در مدل E300 پیشرانه‌ی جدید 4 سیلندر 2 لیتری توربو است. پیشرانه‌ی یاد شده با انتظاری که خریداران از سدان ممتاز بزرگ دارند در تناقض است اما ضرورتاً چیز بدی نیست. با 241 اسب بخار قدرت و مهم‌تر از آن با وجود 370 نیوتون متر گشتاور، قدرت زیادی در اختیار راننده است. اما مهم‌تر از همه‌ی این اعداد این است که گشتاور پیشرانه از دور پایین 1300 در دسترس است.

پیشرانه‌ی 4 سیلندر خودرو که به گیربکسی 9 سرعته و اتوماتیک جفت شده احساس پیشرانه‌ای 4 سیلندری را ندارد و بسته به حالت رانندگی انتخابی، پدال گاز برنامه‌ریزی‌شده‌ی خودرو می‌توان کمی احساس قطعی ارتباط را تزریق کند. شتاب گیری خودرو در حالت‌های اکو و راحت نرم اما کند است اما در حالت اسپورت یا اسپورت پلاس بازی کاملاً عوض شده و پیشرانه بیشتر شبیه یک واحد 6 سیلندر تنفس طبیعی حس می‌شود.

مطمئن باشید، برخی افراد از حجم پیشرانه دل‌درد خواهند گرفت اما گله‌ی آن‌ها تنها با نگاه به روی کاغذ صورت می‌گیرد و سواری E کلاس جدید ثابت می‌کند که قدرت کافی وجود دارد.

قطعاً در بخش سیستم تعلیق E کلاس دست‌وپابسته نیست و 3 تنظیم در دسترس است. فرقی نمی‌کند که خودرو سوار بر سیستم تعلیق فولادی اسپورت یا راحت و یا سیستم بادی چند محفظه‌ای باشد چون در هر حالت E کلاس ثابت‌قدم، راحت و پایدار است. حتی در حالت راحت و اکو، این خودرو مشتاق است تا پیچ‌های باریک را طی کند.

همانند دیگر بخش‌ها، فرمان نیز سبک و تیز است و پاسخ‌های استثنایی را در حالت‌های اسپورت و اسپورت پلاس نشان می‌دهد.

اولین‌های صنعت خودرو در E کلاس دیده می‌شوند و دهمین نسل این خودرو در زمینه تکنولوژیکی چیزی کم ندارد. این خودرو دارای برخی از اولین‌های مرسدس و کل صنعت است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به توانایی تغییر خط حرکت توسط خود خودرو اشاره نمود.

این E کلاس کروز کنترل تطبیقی را وارد سطح دیگری کرده و این توانایی را دارد تا خودروی دیگری را در فاصله‌ی پیش انتخابی و تا سرعت‌های 210 کیلومتر در ساعت دنبال کند و بدون دخالت راننده در پیچ‌ها حرکت کند

دیدن توانایی این خودرو در تغییر خطوط توسط خود دیدنی است. البته معنی سخن این نیست که E کلاس تغییر خطوط را خودش انتخاب خواهد کرد، نه. زمانی که تغییر لاین حرکتی توسط راننده اعلام شد، خودرو این کار را انجام می‌دهد.

این تکنولوژی البته به همراه دستیار ترمز محبوب و سیستم پارک خودکاری که می‌تواند خودرو را به‌صورت دوبله و ستونی پارک کند تکمیل شده است.

E کلاس همچنین دارای دیگر تجهیزات ایمنی همچون دستیار فرمان گریزان است که در هنگام مانورهای سنگین به گشتاور فرمان می‌افزاید. سیستم دیگر نیز سیستم تشخیص برخورد است که در هنگام خطر باعث می‌شود تا بالشتک‌های کناری صندلی‌های جلو به مرکز خودرو نزدیک‌تر شده تا تأثیر تصادف کاهش یابد.

همه‌ی این سیستم‌ها بدون خطا نیستند. به‌طور مثال، شاید شما بخواهید که به‌طرف چپ بروید و در این حالت موتورسیکلتی در نزدیکی باشد، در این هنگام سیستم این موتورسیکلت را به عنوان یک خودروی در حال نزدیک تشخیص داده و به‌صورت خودکار از ترمز استفاده خواهد کرد.

داخل کابین این خودرو هوشمندانه طراحی شده و دارای دو صفحه‌نمایش 12 اینچی سفارشی است. دومین صفحه‌نمایش جایگزین کیلومتر شمار سنتی پشت فرمان شده و می‌تواند هر چیزی را که راننده می‌خواهد نشان دهد. البته این سیستم به خوبی سیستم کاکپیت مجازی آئودی نیست اما قطعاً نزدیک آن است.

همه‌ی سطوح کابین احساس لوکسی دارند و توجه صورت گرفته به جزئیات فوق العاده است. صندلی‌ها به لطف ماساژور سفارشی پس از 600 کیلومتر رانندگی هنوز راحت هستند. کیفیت صدای خارج شده از سیستم صوتی برمستر خودرو نیز عالی است. E کلاس جدید همچنین دارای سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتوی سازگار با گوشی‌های هوشمند نیز هست.

مرسدس ادعا می‌کند که E کلاس 2017 پیشرفته‌ترین خودرو است. البته که مرسدس درست می‌گوید.

بله دهمین نسل E کلاس دارای بسته‌ی کاملی از تجهیزات ایمنی پیشرفته است که در صنعت خودرو بی‌سابقه بوده است؛ اما این تجهیزات به‌صورت استاندارد وجود ندارند و باید چندین هزار دلار بابت آن‌ها پرداخت کرد. به‌هرحال اگر E کلاس آینده‌ی صنعت خودرو باشد، خب، این آینده بسیار روشن به نظر می‌آید.

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

نقاط قوت: بسته‌ی کاملی از ویژگی‌های نیمه خودران، کارایی احساس‌برانگیز پیشرانه‌ی 4 سیلندر، سیستم استارت/استاپ بهبود یافته

نقاط ضعف: تعلل گاه‌به‌گاه در پاسخ پدال گاز، قیمت ویژگی‌های نیمه خودران

مشخصات مرسدس بنز E300 2017

پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری توربو

قدرت/گشتاور: 241 اسب بخار/370 نیوتون متر

گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک

مصرف سوخت: اعلام نشده

قیمت آغازی: 52150 دلار