فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

طرح های بلبرینگ

برای بلبرینگ انواع مختلفی وجود دارد که کم کم به معرفی آنها می پردازیم در طرح اصلی بیرینگ ها برخی به صورت باز و بدون آب‌بند می‌باشد. بیرینگ‌های بازی که با آب‌بند یا حفاظ‌ فلزی نیز وجود دارند شاید دارای فرورفتگی محل نصب آب‌بند باشند.


 بیرینگ های آب بند شده یا بلبرینگ های آب بند شده

بیرینگ‌های شیار عمیق از جنس فولاد ضد زنگ با حفاظ فلزی هستند و گاهی آنها با آب‌بند تماسی نیز تولید می‌شوند. 

بلبرینگ ها با حفاظ فلزی و آب‌بند هر دو طرفشان برای کل مدت عمرشان گریس کاری شده ذاند ودر این زمان به خوبی کار خواهند کرد. این بیرینگ‌ها قبل از نصب به هیچ وجه قابل شستن نیستند و همچنین نباید در دمای بیشتر از هشتاد درجه سانتی گراد قرار بگیرند. برای استفاده از گریس باید دقت کرد که از نوع استاندارد مربوط به همین بلبرینگ ها باشند در جریان باشید که انتخاب نوع گریس بسیار در کارآیی بلبرینگ تاثیر گزار است، شما با انتخاب گریس مناسب عمر بلبرینگ خود را زیاد می کنید، گریس 25 تا 35 درصد حجم خالی بلبرینگ را پر می کند خوبست از فروشگاه بلبرینگ برای انتخاب گریس مناسب همان بلبرینگ کمک بگیرید. فروش بلبرینگ همراه با گریس مناسب در فروشگاه بلبرینگ هفت هم انجام میشود.

بلبرینگ های شیارعمیق

بلبیرینگ‌ های شیار عمیق یا بلبرینگ های شیار عمیق از فولاد ضد زنگ تهیه شده اند و در برابر خوردگی های احتمالی به خاطر مرطوب بودن موقعیت و یا رطوبت مواد دیگر مقاوم هستند.

این بلبیرینگ‌ ها یعنی بلبرینگ های شیار عمیق دارای شیاری عمیق در سطح غلتش بوده که با ساچمه‌ها مطابقت دارد و مشابه همین انواع بلبیرینگ‌ های شیار عمیق استاندارد از جنس فولاد کربنی کرمدار (فولاد بیرینگ) هستند. این بیرینگ‌ها یا بلبرینگ ها شیار جازنی ندارند و می‌توانند بار محوری را از هر دو جهت به همراه بار شعاعی حتی در سرعت‌های بالا تحمل کنند.

بلبیرینگ‌های شیار عمیق از فولاد ضد زنگ دارای خواص حرکتی مشابه با بلبرینگ‌ها از فولاد بیرینگ بوده ولی ظرفیت حمل بار کم‌تری دارند.

برای تهیه انواع بلبرینگ به صورت عمده با مشاوران ما در فروش بلبرینگ صحبت کنید.

اگر برای تهیه بلبرینگ دستگاه خود لازم است بهترین و با کیفیت ترین بلبرینگ را از فروشگاه بلبرینگ معتبری تهیه کنید با مشاوران ما صحبت کنید. فروش عمده بلبرینگ را از ما بخواهید تا کیفیت را ضمانت کنیم.