فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

اهمیت بلبرینگ ها و یاتاقان های با کیفیت در ماشین آلات صنعتی

اهمیت بلبرینگ ها و یاتاقان های با کیفیت در ماشین آلات صنعتی


بلبرینگ ها چگونه کار میکنند


نحوه کار بلبرینگ

در واقع توپ و یک سطح صاف در داخل و خارج برای چرخش ساخته می شود ، وزن بار را تحمل می کند ، و نیروی مرتبط همان چیزی است که چرخش را تشویق می کند. نحوه قرارگیری نیرو به میزان فشار یا فشار شعاعی بستگی دارد.

بارهای شعاعی باعث تحمل وزن بر روی یاتاقان می شوند و باعث می شوند تا چرخیده شود ، در حالی که بارهای رانش فشار از زاویه ای مستقیماً بر روی بلبرینگ وارد می کنند. برخی از یاتاقانها حتی به دو نوع شعاعی و فشار مجهز هستند. یک مثال تایر اتومبیل است که در آن یک بار شعاعی روی یک محور و فشار محوری هنگام حرکت در یک گوشه را پشتیبانی می کند.

با تلگرامفروشگاه بلبرینگ هفتبه ما قطعه مورد نیازبرایفروش بلبرینگ,فروش تسمه,کاسه نمد,زنجیر کابل خود را اعلام کنید

یاتاقان ها عنصر مهمی برای بسیاری از ماشین ها هستند ، زیرا آنها اصطکاک بین دو جسم را کاهش می دهند ، به این ترتیب اجزاء در حال حرکت هموارتر می شوند. یاتاقانها به دو دسته اصلی ، یاتاقانهای شعاعی و تحت فشار تقسیم می شوند. شعاعی در چرخش شفت ها قرار دارد و بارهای محوری را پشتیبانی می کند. البته چندین یاطاقان مختلف در این دو دسته موجود است که نصب و راه اندازی نشده است آنها شامل موارد زیر هستند

  • شکاف
  • توپ
  • غلتک

فلنج ها و کاربرد آنها

در واقع انواع مختلفی وجود دارد یاتاقانهای توپ معمولی ترین نوع هستند و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. ابزار تحمل ، قطعات و لوازم جانبی در طیف وسیعی از محصولات برای محافظت و تولید ساخته شده است. به عنوان مثال ، غلطک های چرخ دنده ها فشار یاتاقان ها را تحمل می کنند ، و سپرهای بلبرینگ با اطمینان از اینکه روغن در داخل باقی می ماند ، عمر یاتاقان را طولانی می کند.

ادامه مطلب اینجا همراه ما باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.