فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

محصولات برلیانس با موتور و گیربکس جدید از اسفندماه عرضه می شوند

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

شهریار طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرواعلام کرد، از ابتدای اسفندماه سال جاری موتور و گیربکس جدید که دارای عملکرد بسیار بهتری هستند را بر روی محصولات برلیانس سری 300 نصب خواهیم کرد. و این شرکت در راستای اهداف احترام به مشتری و بالابردن کیفیت محصولات خود، خانواده برلیانس سری 300 و برلیانس کراس را با موتور و گیربکس توسعه داده شده روانه بازار می کند.

معاون مهندسی پارس خودرو تصریح کرد: طی آزمایشات متعدد با همکاری هیوندای پاورتک، موتور وگیربکس جدید طبق شرایط آب وهوایی و جاده ای ایران کالیبره شده و تمامی آزمایشات فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را با موفقیت پشت سر گذاشته است. و موتور 1650 سیسی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، در مقایسه با نمونه های مشابه سوخت کمتری مصرف خواهد کرد و دارای استانداردهای آلایندگی یورو 5 نیز می باشد.

توان موتور های جدید برلیانس از 103 ایب بخار به 114 اسب بخار افزایش داشته است و شتاب خودرو در مسیرهای شیب دار با توجه به تغییر 150 درصدی ضرایب دنده، بهبود قابل توجهی دارد. در حال حاضر پارس خودرو، محصولات برلیانس را در 9 مدل و در دو سری H200 و H300 تولید می کند.


لازم به ذکر است که این شرکت از ابتدای اسفندماه سال جاری در دل محصولات برلیانس کراس، H330(دستی و اتومات) و H320 (دستی و اتومات) موتور 1650 سی سی و گیربکس جدید جای می گیرند و روانه بازار خواهند شد.


منبع : نیوز کالا

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.