فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

فروشگاه بلبرینگ هفت

فروش انواع بلبرینگ و تسمه با قیمت مرجع

هیوندا کونا و آزرا محصولات جدید کرمان موتور در سال 97

با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" حسن اکبری مدیر بازاریابی کرمان موتور با بیان این مطلب افزود: عرضه خودروهایی همچون هیوندای کونا، آی ۳۰ جدید و آزرا در دستور کار قرار گرفته و در تلاش هستیم طبق زمان بندی اعلام شده این محصولات را وارد بازار ایران کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه همکاری ها با شرکت خودروسازی JAC نیز در دستور کار قرار گرفته افزود: علاوه بر عرضه خودرو جی۴ برای خودرو اس۷ هم در حال مذاکره و برنامه‌ریزی هستیم و از سوی دیگر مذاکرات با شرکت لیفان برای تولید و عرضه محصولات جدید این شرکت در حال پیگیری است.

مدیر بازاریابی و فروش کرمان موتور بیان اینکه شرکت کرمان موتور برای عرضه ۲۰ هزار دستگاه انواع محصولات هیوندای در سال آینده برنامه‌ریزی کرده است، افزود: تولید داخل الانترا مدل جدید از نیمه اول سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفته و در همان بازه زمانی با قیمت کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان تحویل مشتریان نیز خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه رویکرد اصلی شرکت کرمان موتور کاهش طول عمر محصولات و عرضه مستمر خودروهای جدید و روزآمد است، تصریح کرد: برای سال ۲۰۱۹ نیز ساخت داخل توسان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 منبع : پردیس خودرو

فروشگاه بلبرینگ هفت، بهترین بلبرینگها را از هر جنس : بلبرینگ سرامیکی، بلبرینگ اینچی، بلبرینگ نسوز، بلبرینگ ضد زنگ، بلبرینگ استیل، بلبرینگ روکش دار در حد عالی برای شما تهیه می کند و برای بلبرینگ skf به شما بهترین مشاوره ها را می دهد.

اگر بلبرینگ ماشین یا بلبرینگ دستگاه خط تولید شما به صدا افتاده فقط کافیست یک تماس با شماره های فروشگاه هفت بگیرید تا مشاوران با تجربه ما در این زمینه به یاری شما بیایند

فروش بلبرینگ با کیفیت تخصص ماست.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.